ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد
سرخط خبرها

افشاء گری اولیایی: مدارک پرسپولیس فتوشاپ بود!

  • کد خبر: ۲۱۳۴۰۵
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
افشاء گری اولیایی: مدارک پرسپولیس فتوشاپ بود!
کاظم اولیایی مدعی شده تحمیل مدارک فتوشاپی پرسپولیس به وی دلیل کناره گیری‌اش از کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بوده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کاظم اولیایی که در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای یکی از اعضای تاثیر گذار بود، حالا که از سمت خود در این کمیته استعفاء داده، پرده از تخلف‌های انجام شده در راستای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس براشته است. اولیایی در افشاء گری تازه خود گفته: «بعد از آن که ما اقدام کردیم مشخص شد باشگاه پیروزی هنوز مالیات آقای برانکو را نداده بود. آقایان اسناد کذبی در زمان آن مدیرعامل دادند که فتوشاپ بود و اگر آن را ارسال می‌کردیم آبروی کشور می‌رفت. حرف من این بود که دروغ نگویید و  کار‌ها و مدارک رادرست کنید.»

اولیایی ادامه داد: «به این علت از کمیسیون صدور مجوز حرفه‌ای بیرون آمدم، در واقع خواستند آقای حسین قریب آنجا باشد. من چهار سال در کمیته بودم و زیر بار این حرف‌ها نمی‌روم که منافع ملی، حیثیت مملکت و حیثیت جمهوری اسلامی زیر سوال برود. برای حضور در آسیا راه درست وجود دارد و شما این راه را نمی‌روید. وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی و شورای عالی راه درست را نمی‌روند. دو روز به صدور مجوز مانده بود آقای وزیر شبانه دعوت می‌کند که چرا در دوران ما شرایط این طور بود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->